Tommy Hilfiger je světově uznávaná módní značka, která oslavuje klasický americký styl. Zaměřuje se na výrobu oblečení, doplňků, obuvi, parfémů a bytových dekorací. Společnost byla založena v roce 1985 a své zboží nyní prodává ve více jak sto zemích světa.
Historie značky
Tommy Hilfiger započal svou módní kariéru již na střední škole, když si v roce 1969 otevřel svůj první obchod People's Place v rodné Elmiře. O deset let později se přestěhoval na Manhattan a v roce 1985 založil módní značku pod svým vlastním jménem Tommy Hilfiger Corporation. Dnes pod ni spadá také HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED, TOMMY JEANS a dále také dámské a pánské sportovní oblečení, dětské oblečení a speciální kolekce včetně doplňků, hodinek, šperků a vůní. Jeho první kolekce byla určena výhradně pro muže. První kolekci dámského oblečení představil až v roce 1996.
Propojení s hudbou
Hilfiger je velkým fanouškem rock and rollu a k hudbě měl vždy velmi blízko. Nikoho tedy nepřekvapilo, když sponzoroval několik hudebních akcí jako např. turné Sheryl Crow, Britney Spears nebo Lennyho Kravitze. V roce 1997 se mluvčí Tommy Hilfiger Corporation stala zpěvačka Aaliyah. A když si v roce 1990 oblékl Snoop Dogg do televizního pořadu Saturday Night Show mikinu Tommy Hilfiger, na druhý den byla vyprodaná v celém New Yorku.
Tommy Hilfiger a charita
V roce 1995 založil Hilfiger nadaci The Tommy Hilfiger Corporate Foundation na podporu zdraví, vzdělání a kultury. V roce 2008 navrhl speciální kolekci kabelek na podporu Breast Health International, organizace, která se zaměřuje na podporu léčby rakoviny prsu. Součástí této kampaně byly také modelky Noemi Campbell a Claudia Schiffer.
Tommy Hilfiger Sportswear
Mezi hlavní sortiment patří sportovní oblečení Tommy Hilfiger. Tyto kolekce představují nadčasové kousky, které oslavují individualitu a optimismus skrze specifický styl značky. Oblečení je vybaveno reflexními detaily pro maximální viditelnost a je ušito z prodyšných materiálů, které vás udrží v suchu i při velkém výkonu. Mezi cílovou skupinu těchto kolekcí patří lidé ve věku od 25 do 40 let.
Hilfiger Collection
Třešničkou na dortu je Hilfiger Collection, která je sofistikovaná a velmi vznešená. Jedná se o kombinaci amerického dědictví značky s moderními vlivy. V kolekci najdete nadčasové klasické kousky a speciální výběr ikonických kousků v moderním a uvolněném pojetí. Tato kolekce je opět zaměřena na muže a ženy ve věkové kategorii od 25 do 40 let.
Tommy Hilfiger a charita
V roce 1995 založil Hilfiger nadaci The Tommy Hilfiger Corporate Foundation na podporu zdraví, vzdělání a kultury. V roce 2008 navrhl speciální kolekci kabelek na podporu Breast Health International, organizace, která se zaměřuje na podporu léčby rakoviny prsu. Součástí této kampaně byly také modelky Noemi Campbell a Claudia Schiffer.